Translate

2011年7月19日 星期二

同朋友過了開心星期六


昨日同朋友過了開心星期六












上星期六相約了2位朋友去元朗一間cafe,今次去 了一間叫free plus cafe,我book左4;00.有一位朋友比我早到.點知我的朋友上去到cafe,店員以一句未開門,澎一聲關門,呢個係朋友講番俾我知,我望過它的營 業時間是4:00開始,另一位朋友要晚些到.我同一位朋友上去先,我們上去到時,我們坐下後.當時無客人.環境好黑,可能使用黃燈,我的朋友話呢間 cafe有好大陣煙味.店主唔似做生意.我同我的朋友都覺呢間服務唔太得,食物味道又一般啦,我叫左綠茶奶昔多多,味道普通啦.三文治都ok.,我們在 cafe店坐了3小時,大家一邊食野一邊傾下計,朋友都話上次個間好d,,我們食完離開後,再係元朗行左一陣.大家各自回家,今次過了開心星期六

環境:我認為一般啦.係好清靜 ,燈光太暗了

服務:店主好似愛理不理,真係唔太得

食物:品質一般啦 

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。