Translate

2012年7月6日 星期五

屯利街餐廳@屯門




6-7-2012
我在屯門返工有10年啦.屯利街餐廳亦是我和同事常去食店之一.無法,要在屯門找30元下餐廳選擇愈來愈少,屯利街餐廳差不多1星期去3-4次左右,呢間服務好唔好見仁見智啦,呢間算多人去,有時去到等好耐,呢間係好味,比同商場其他餐廳,呢間算少油啦,今日又和同事去呢間食午餐,今日又唔算太難搵位,可能只有我同一位同事去啦,2個人去易搵D,同事叫了常餐A,我叫了漢堡腸仔飯,今次D飯硬左D.檸茶都OK.至於同事個份唔知啦,我間中都叫,米粉一時一時OK.今次無叫唔知味道如何


屯利街是好旺餐廳,在屯門好多年啦,我覺得服務只是一般,有時呢間客人多時候,要叫SALES落單要2次左右,呢間真係好多人幫親,呢間尚算好食


味道:呢間都OK,在午餐來講,我覺得好食


服務:我覺得係一般


環境:呢間地方細,有D迫感覺

價錢:25-40左右
位於莘都商場地下



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。