Translate

2014年2月23日 星期日

生日飯局:同友人一起吃目利之銀次

今日相約友人去屯門行街,我們行完之後去VCITY,話說經過目利之銀次,我見過有blogger出文分享話唔錯,反正又末試過,我們入去試下,因我們去到時間不算太多人等位,店員好快安排座位,我們都是第一次來 ,我們点了1個壽司拼盤(128) ,1個明太子壽司(78元),一個凍豆腐(28),兩個女仔點3樣剛剛好,我覺得凍豆腐冇咩味道,可能不習慣凍食,明太子壽司都OK,友人問店員有什麼壽司,店員回應是師傅給最好壽司,我覺得只是好普通壽司,仲要128元得6件,其實仲有10件,10件可能吃唔晒,玄米茶冇咩味,好似清水,我同友人飲唔出有玄米,服務都OK,環境又唔錯,我們覺得目利之銀次十分一般,又唔係唔好食,又不算好好味,我們吃完未必再去

味道:拼盤只吃了2件,三文魚唔夠鮮味,北寄貝只是一般 明太子壽司只是一般,豆腐就麻麻地,材料都新鮮

環境:屯門店地方幾大 ,設計十分有日本feel,座位坐得舒服

服務;服務又幾好 我們一叫店員,店員好快來同我寫野

價錢:兩個人吃了200元左右

推介指數:大家想試下新店,呢間可以試下無妨,每人口味不同

番吃:未必再來

地址:屯門VCITY

今次友人同我吃生日飯,今日由她請客,十分多謝她

其實目利之銀次之前成日經過,有D想試,今次吃完覺得比想像中一

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。