Translate

2015年10月17日 星期六

下一站法國



趁今日感冒稍為好咗些小,決定同屋企人去吃好一點,可能有人認為我已經成日吃好野,點知為叫好呢,我由小到大活在幸福環境之中,最近抽多些時間陪下屋企人,最近感冒未好,我又不想成日困在屋企 ,今晚同屋企人去了天后,天后近來去多了,我甚少去太高級餐廳 ,覺得太高級的話價錢好貴,今晚上openrice看下天后有冇價錢冇咁貴高級餐廳,就見到有人分享這間,見到食評評價不錯,就決定吃下這間,這裡環境的確幾好 ,適合情侶來浪漫一下 ,我今晚同屋企人來這裡享受浪漫,我點了西班牙黑毛豬朳餐,屋企人點牛朳餐,我先講下自己旳餐湯,我揀了姜汁南瓜湯,姜汁味道仲多過南瓜味,我以為自己姜汁湯,整體來講,姜汁遮蓋了南瓜味道,兩者並不太夾,只可以講一般,沙律反而幾好味,味道十分清新,凍檸檬茶夠茶味又不太甜,糖可自行控制,西班牙黑毛豬朳,煎得剛剛好,煎得不會太熟,肉質口感幾好,巴拿馬火腿木瓜,這個亦都幾好味,木瓜好鮮甜,火腿味道又不錯,這裡食品整體幾好 ,服務亦幾好,店員主動介紹有咩值得叫,服務十分不錯,屋企人都讃這間幾好,下次有機會再來

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。