Translate

2015年10月20日 星期二

港女飯局


波羅汁同花茶是朋友


這二個是朋友  

蒜溶包 個包味道幾好 黒松露湯 湯充滿黑松露味道,湯濃郁而不咸,整體好好飲  

西瓜汁 第一次見以西瓜原形制做 ,西瓜汁十分清甜 ,亦新鮮美味  

黒松露天使麵 賣相的確不討喜,味道相比之前去餐廳,小甜谷整得好味好多,味道亦冇咁咸,調味亦好適中  


北海道3.6牛奶多士 多士幾好吃. ,雪糕亦不錯  

抹茶宇治金時蛋捲 抹茶味好濃郁,雪糕味道並不太甜,蛋捲味道亦好甘香  


由明星所開餐廳已經知道,始終演藝圈不是長久地方,有不少明星開始投資飲食行業,小甜谷由谷祖琳所開,小甜谷眾所周知出名甜品店,最近在CWB開了第三間分店,我之前想試,大坑位置不太就腳,一直冇去到,有朋友想去新開分店,CWB分店位置好方便,就約了2位美女朋友去試小甜谷,我約了其中一個朋友一起去,認識我的朋友知道我是方向感其差旳人,我同友人去到小甜谷,另一個友人已經早到等我們了,今時今日是手機食先同自拍年代,近來同2個朋友出來飯聚,友人好愛用她新買自拍相機,港女果然愛自拍,哈哈,小甜谷環境的確幾好,地方夠大,服務亦幾好,店員是美女多 ,3個港女叫食品,當然揀賣相靚食品啦,今次叫了2個主食+2個甜品+3杯飲品+1個湯,黑松露天使麵味道剛剛好,並不會太咸,起碼比起之前去餐廳,這裡整得好味好多了,多土亦幾好吃,西瓜汁新鮮清甜,我第一次咁飲西瓜汁 ,真的幾好 ,抹茶雪糕好濃郁甘香,味道又不太甜,這裡環境十分舒適,店員又會跟進客人的意見,服務態度好好,價錢亦可以接受,小甜谷比想像中好味 ,今晚又同好姐妹出來可以吹下水,飯局只要同啱傾的人一起度過就可以了

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。