Translate

2015年10月9日 星期五

可愛的美味米線



今日同阿媽去了MK睇手機,因為我的手機已經用了1年左右開始有問題,我未睇啱型號,我同阿媽睇完手機之後,就在MK揾餐廳 ,在先達附近見到小雲川,小雲川以前屯門有分店,屯門店裝修冇咁靚,亦冇這些咁可愛碗仔,我亦俾咁可愛裝修吸引了入去光顧 ,以前有光顧屯門小雲川亦覺得幾好,自從屯門店執咗後冇去過,到了今年5月在openrice上見到小雲川原來在MK重新開店,我同阿媽在小雲川看下餐牌,它的選擇亦不是太多,我同阿媽點好想叫食品,只是等了5分鐘左右,香辣牛筋味道好入味,牛筋煮得好淋,亦不是太辣,豬腸腩肉米線味道並不是太咸,這裡米線剪得有些小短,我覺得冇咩唔好,米線的口感好爽口,亦不會太淋,我覺得好啱我,米線份量又好多,MK店裝修好可愛,服務亦幾好,價錢又不贵,2個人只是吃了106元,平均50元,下次再來MK會再去

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。