Translate

2015年11月1日 星期日

好姐妹相聚


紅茶/炸豬排飯

這個是朋友旳晚餐

沙拉/抺茶沙冰

溫泉蛋烏冬

香草蛋捲

抹茶蛋捲


上星期六去完台灣旅遊回來香港,當然約下好姐妹出來飯聚兼派下手信 ,今晚約了由TZ時代認識好姐妹,大家依然有寫blog,能夠由網友到成為現實中朋友不容易,大家可以來往超過6年更加不容易,我同好姐妹不是太活躍於blogger界 ,能夠交心可以是緣分,我去旅遊有買下手信送給我的重要朋友,我未去台灣前已經約定晒日子,今晚就和好姐妹去了THE ONE宏,我一直有買K11分店蛋捲,最近得知宏開了堂食餐廳,徐了甜品之外,宏亦有提供晚餐,我同好姐妹決定試下THE ONE宏日本料理店,好友比我早到宏,好友話要等埋我才叫,我約7:30才去到the one 宏,宏不用排隊,我找到好友坐位置,立即看下餐牌,套餐最抵食了,我點了溫泉蛋烏冬+香草蛋捲,飲品原先送紅茶,我另加6元要抹茶沙冰,友人點了炸豬排飯+烏冬+紅茶(130元),飲品先送到來,抹茶沙冰味道冰感好重,抹茶味亦都好濃郁,我覺得抹茶沙冰都幾好飲,香草蛋捲的CREAM亦都好多,CREAM味道亦好滑,亦不會太甜,溫泉蛋烏冬亦都幾好味,烏冬口感好彈牙,烏冬加入海燥,令到烏冬更加有彈牙口感,亦比普通烏冬更加好味,溫泉蛋打散在湯底之中,令到湯底帶有蛋香味道,湯底味道濃郁而不會太咸,我飲曬成碗湯,這裡環境又不錯,服務亦都幾好,店員主動跟進客人對食品意見,今晚只是吃了317元,平均160元一個,亦都好抵食,下次可以再來

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。