Translate

2015年11月8日 星期日

抵食日本料理



旺角近年來真是好常去,旺角交通夠方便,亦是我約朋友/家人飯局好地方,以前只識去朗豪坊,近來發掘旺角其他地方,黒布街是我近來常去一條街,只知黑布街甜品店較多,我俗稱叫它甜品街,原來徐了甜品店之外,亦有別的餐廳,之前經過月禾居已經想試,早前和屋企人就在月禾居吃晚餐。我同屋企人好熱愛日本,1年會去1-2次日本,日本料理亦是我們的最愛,月禾居給我的感覺較為港式,我同屋企人就點了5款食品,日本番薯仔真是好好味,味道並不會太甜 ,可以連皮都吃,我覺得幾好味,三文魚刺身就較為一般,味道不夠鲜甜肥美,芝土烏冬又幾好吃,芝土味好濃郁,烏冬口感亦都彈牙,我覺得月禾居真是抵食,2個人只是268元,價錢真的不太貴,環境亦都幾好,下次可以再來月禾居

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。