Translate

2013年8月22日 星期四

第一次吃沾麵@VCITY烏華拉麵

鳥華拉麵
商店編號 :L1-19
樓層 :L1
聯繫電話 :31434010
營業時間 :11:30 - 23:00
網站 :www.ramen-torihana.com
Accepting SHKP Mall Cash Coupon
- See more at: http://www.vcity.com.hk/tch/shop/preview.do?id=74#sthash.AsOlviZ1.dpuf
屯門多了一個VCITY,VCITY多數係名店為主,星期一放工後去了VCITY鳥華拉麵,鳥華拉麵不是第一次來,我食過又OK,今次試了沾麵,我去過日本3次,無在日本食過,我之前從未食過,我點餐後,店員又無教點食,我記得把拉麵放在湯點來食,我一邊把拉麵放在湯上度食,把湯飲下,當我飲下個湯,感覺個湯好咸,拉麵,又唔錯,呢個係豬骨湯,糖心蛋又幾好食,後來,事後問番朋友,原來我食食法係錯了,正式食法係個湯當汁點來食,要求店員加湯沖淡味道,我真係好喜歡日本料理,有任何新開日本料理亦不會錯過,沾麵第一次接觸,下次再食不會再食錯方法,至於鳥華拉麵服務一般啦,VCITY分店地方不算好大,座位坐得舒服

味道:今次食沾麵,沾麵之前從未食過,給我的感覺好得意,原來沾麵個湯不能就咁飲,味道真的好咸,下次不會再這樣食啦

服務:我覺得一般啦,如果店員可以教下客人點食沾麵比較好

環境:我覺得座位坐得舒服

番食:間中去都可以
MYBLOG
SINA 微博
instagram
twitte
FB專頁
BEAUTY
飲食

EMAIL
puipui1975@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。