Translate

2013年8月22日 星期四

魚米家@屯門

星期一的時候去了魚米家吃午餐,其實,有一排無去了,平日和同事吃飯,同事唔會超過35元食店,魚米家平均要45元,剛巧同事放假,只有自己吃午餐,一於來魚米家,本來以魚湯做湯底除了魚米家,還有小魚滋味,成為過去式,2個月前已經無咗了,只淨下魚米家,我以前去魚米家好旺,最近去時候無以前咁旺,午餐時間去吃,好易揾到位,我点了魚肉春卷米線(39元),飲品要凍奶茶(加7元),我覺得無以前咁好吃,米線好淋,唔夠爽口,魚肉還可以啦,奶茶忘記叫少甜,我覺得甜度糖漿唔使錢,魚湯就一般,我吃完後行出去店舖,差點想噁,我想我以後不會再來

味道:比以前差了,又唔好吃

服務:一般

環境:OK

價錢:39-56

番食:不會再來

魚米家比以前差咗,服務又麻麻,應該無下

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。