Translate

2013年8月25日 星期日

SUPER的焗薯好味

我最爱super開到來屯門,除了euro gogo之外,super可以話是我第二愛,baby cafe行埋一邊,上次同朋友去完屯門一次之後唔會第二次,我每次去CWB 一定會去銅鑼灣廣場一期super,我一直好希望可以開來屯門,在4月經過大家樂時見到隔離以前快圖美同賣燈飾店個位圍了板裝修開super,在7月時見到開幕了,8月初時去了吃,同事唔會來吃,因為覺得貴,super最出名係焗薯,今次点了碎蛋三文魚焗薯,有沙律/麵包,有1杯飲品,沙律都OK,焗薯好好味,配埋三文魚碎蛋更入味,檸茶都OK,super同euro gogo有送餐服務,客人俾錢後,只要拎住号碼牌,揀好位置坐下後,服務員送上來,服務真的好好,食物又好味

味道:我覺得焗薯真的好味,較為喜歡三文魚碎蛋,有沙律都OK

服務:super真的幾好

環境:開放式設計,有D唔習慣

番食:有機會再

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。