Translate

2013年8月25日 星期日

曲奇四重奏@VCITY

我一直知道謝寧開了曲奇店家,位於九龍塘,我唔太知店名,我買曲奇多數唔係買太貴,只知龍島同JERRY,因為同事成日講呢2隻,反而甚少提謝寕開個間,早前約友人去VCITY吃飯,經過一間叫曲奇四重奏,我試食了幾款,就買了其中2款,一款用來當生日禮物送給友人,另一款留番自己食,我返到屋企,立即開來食,它的蝴蝶酥真的好好味、今次吃是合桃蝴蝶酥,十分脆囗,我簡直愛上它的蝴蝶酥,價錢有D貴,60元/8件

味道:我甚少買蝴蝶酥,第一次買呢隻,我覺得好味

包裝:今次只是買8件,十分簡約

價錢:60元/8件

我第二日返到公司,有同事話在vcity曲奇四重奏見到謝寧在店内,再問下朋友,曲奇四重奏是她開

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。