Translate

2013年11月11日 星期一

屯門新開佳記好難吃

一個滑蛋蝦仁飯竟然要60元,又冇套餐,飲品要另叫,個飯一點又不好吃
奶茶要另加10元,又唔係好飲,,
屯門市中心可以話屯門其中一個美食集中地,食店有平有貴,錦華商場地下無意中見到新開佳記,元朗亦有佳記,佳記可以話是翠華之後另一間貴價茶餐廳,有日自己一個人去了佳記,我坐下後見餐牌價錢貴到嚇死人,午市時間冇套餐叫,全部散叫,早知去隔離去大拇指啦 ,間店服務都麻麻,由我入座之後冇店員走來寫野,我揮手又冇人理,,叫了2次店員才有人走來,我點了滑蛋蝦仁飯(60元),另加10元要奶茶,滑蛋蝦仁飯等了10分鐘就到,我覺得個飯唔好吃,完全唔熱,感覺好似煮定咗,滑蛋又唔滑,蝦仁又麻麻地 白飯有些小硬,我未吃過咁咸滑蛋蝦仁,我覺得這間完全唔得,仲要又貴又唔好吃,隔離個間好過呢度 ,佳記在屯門開了一段時間,人流真是好少 ,這裡服務好差,環境的確是幾好,一間餐廳徐了味道,服務好重要呀,我應該以後不來
食物水準
滑蛋蝦仁飯,一個收我成60元,只是十分普通款式,完全不值這個價,滑蛋太多水又唔滑 蝦仁又麻麻 白飯又太硬
涷奶茶,太甜了,甜到飲哣唔到下去
服務,我覺得好差
環境 這裡的確幾好
價錢,70元一個午餐,太貴
番吃,不會再去

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。