Translate

2013年11月11日 星期一

Super的三文治

我一直幾喜歡去super,因為可以坐耐D都可以,早前放工後去了這裡吃晚餐,因屋企冇人煮飯,我又不喜歡下廚唯有在外面解決晚餐,super是其中一間,super較多人叫薯仔系列,有時成日吃會厭,今次叫了呑拿魚碎蛋三文治,我覺得麻麻地好吃,三文治唔熱送上來,這些一早整好佐,我覺得唔夠新鮮。我吃到有些小雪味,麥包有些小硬,三文治系列不會再叫,我覺得真的不好吃,價錢都不平呀,一份64元檸檬茶都IK,這裡環境同服務都幾好
味道;三文治唔好吃,有些小雪味,麥包有些小硬
環境:這裡幾好
服務:以往覺得幾好,今次來好似差佐,等三文治要30分鐘,追了3次才有人跟
番吃:未必再來

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。