Translate

2013年11月29日 星期五

第二次去錦丼

早前參加了網站活動得到2張電影特別埸,我相約友人一起去看,在未看電影前先醫肚,友人提請去錦丼,我之前去過國際廣場分店,我覺得好味,今次又去第二次,上次去時間係9:00後,有半價 我覺得78元,其實,相比某些高級日本料理 ,錦丼價位只是中等,在我角度,錦丼不算最貴,我吃過更貴都有,上年去日本去了梅之宮,每位500港元,係屋企人日本友人請客,我覺得錦丼真的不算太貴 ,我点了一份有烏冬/魚生+蝦刺身/前菜,只是78元,我覺得十分抵食,仲要好好味,服務一般,原來除了有日本料理,另一邊係韓國料理 話說友人分了炸豪俾我,味道一般,蒸蛋就麻麻地,鍋錦丼整體唔錯

味道:我覺得唔錯呀 剌身有4樣不同,蝦刺身俾人拎咗去烏,友人俾炸豪給我 ,刺身拼盤真是幾好味冬好好味

服務:一般

環境:好似身在日本感覺,成間店好有日本Feel

番吃:今次是第二次來,下次會再來

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。