Translate

2013年11月23日 星期六

今日繼續港安吃飯

今晚又要留在港安,檢查上大致上無事,因為報告話我唔夠鉄質,醫生開了補血丸給我,肝炎指數同肝考素有D高,子宮有水泡,醫生話短期影響不大,除非我日後想生仔另計,我無打算結婚生仔,要跟進一下,因為影響M期流量,搞到問題好多,個人無乜事,因為媽咪緊張我,為了她安心,唯有留多1晚
今朝一一起身去了浸會醫院,因為港安無測試甲形肝炎儀器 ,先吃下早餐,點了三角豆鮮奶麥皮 我覺得味道OK,又不太甜,用了三角豆,三角豆似黃豆,味道都OK
中午去完浸會回來港安,醫生話未可以出院,又在港安吃午餐,点了白汁腸仔薯仔同蛋花湯,另加白飯,其實有包豉油,因為十分夠味,無加到 ,味道真的OK,我覺得唔錯,又有人送上病房
晚餐点了白汁四式菜/腰果芹菜配紅米飯,紅米飯第一次吃,原來都幾好味,平日媽咪唔會煮,因她覺得難煮,今日吃了不少菜,真是夠健康,再加一個蔥油餅,呢個就麻麻,無咩味呀

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。