Translate

2013年11月22日 星期五

港安膳食又OK

最近看醫生話我肝孝素有D高,媽咪得知後,立刻叫屋企人同我搵私家醫院做檢查,加上我有賣住院醫保,就去了TW港安醫院,星期一去了見醫生,我之前大便有D出血,順便做埋大腸檢查 當日床位已full,安排星期四下午入院,因為要禁食,只可吃粥水 到了星期五做完全部檢查,媽咪話要做埋甲形肝炎測試,我本身係乙形肝炎帶菌
,醫生話只要注意飲食就可以,今日又留一晚,我訂購港安餐廳的膳食,港安提供素食為主,我見餐牌全部素食,我覺得又OK,南瓜薯仔又好味 媽咪又陪下我,叫了炒菜給她,醫院膳食一向給人唔好吃感覺,港安提供膳食又OK
味道:我覺得唔錯呀,南瓜薯仔加了黃姜粉好好味,至於粥水都OK
服務:直接送餐上來病房 又唔使等太耐

P.S星期四晚上護士給了2公干檸檬嚴水給我,等我清理腸胃,我想話大家要排毒或想減肥,飲2公升檸檬嚴水就可以,唔使再買市面品牌,又省錢,清埋干年宿便,只要唔介意一晚之內去10次冼手間,肚腩都會細咗,.我覺得好難飲

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。