Translate

2015年10月14日 星期三

試了綠茶麥糯



sumsum_dessert是我第一個接觸麥糯,在IG上有不少人有出麥糯,sumsum_dessert有咩吸引力令我-買再買,全因店主用誠懇態度去做自己的夢想,sumsum_dessert以短短3個月時間連開4間實體店 ,以特許形式同其他人合作開店,我由sumsum _dessert未有開店已經跟她交收幾次,亦有朋友見我-有sumsum_dessert交收就買 ,再post上ig ,問我怕不怕俾人以為我是打手,我買sumsum_dessert全部都是真金白銀去買 全部用自己的錢去買 ,自從sumsum_dessert開了實店之後,亦多了人留意sumsum_dessert,亦有人身攻擊出現,這個好難避免,身為sumsum_dessert客人以行動去支持,我已經有2個月冇買了,sumsum_dessert而家改變發展形式,不再以MTR交收,改以展銷或分銷形式,上星期得知屯門同天水圍都有長期分銷實店,今日放病假 ,在新北江看完醫生之後就去了原宿地帶,我住了這裡多年當然好易揾, 的確價錢比起網上貴咗些小,我十分理解價錢有不同有好多因素,我買了綠茶味麥糯 ,這裡代理可能知我有吃開,亦冇特別多提保存,天水圍店服務不錯,返到屋企之後,我立即吃下久違麥糯,個皮好有口感,麥提沙好脆,亦順便講下有人買了不夠1小時,朱古力溶咗冇了,我買sumsum_dessert咁耐冇出現冇了朱古力,今次相隔2個月再吃,生意做大了,品質保持得好好,我覺得未必啱全部人的口味,綠茶味並不太突出,綠茶味唔夠濃,依然不太甜,我覺得依然好好味 ,繼續買sumsum_dessert,以1個22歲女生為了追夢不停增值自己,亦用一個熱誠的心去做自己甜品生意,十分值得欣賞

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。