Translate

2015年10月14日 星期三

美味芝土杯杯



有看過我的IG知道我是sumsum忠實旳客人,由她未有實體店時候,跟她買過3-4次,有朋友笑我小心俾人以為是sumsum _dessert,我每次買sumsum甜品一定post上IG,朋友話小心成日post俾人以為我是sumsum_dessert ,我真是覺得好味,認識我的朋友知道我不是就可以,其他不認識旳人冇必要去解釋,自從sumsum在KT開實體店之後冇買了,之後2個月改了銷售形式,不再以MTR交收 ,我有追sumsum ig,上星期得知屯門開長期寄賣點,仲在公司附近,昨天午餐之後去了華都寄賣點,我去到屯門寄賣點,老闆娘好似知我是sumsum_dessert熟客 ,服務態度亦好好 下次想買記得回來光顧 買了想試好耐oreo芝土杯杯 ,之前在sumsum ig,見到不少人大讃 ,就買了返公司度做飯後甜品,Oreo芝土杯好足料呀 ,oreo係勁多 再配合上芝土. 完全不是太甜品,亦有淡淡芝土味,兩者互相配合十分美味,我吃完好想再吃,20元亦不是太貴,其實,芝土杯杯冇麥糯咁多存貸 ,我買個陣得番5杯左右

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。