Translate

2015年10月3日 星期六

美味精美蛋糕

早前有朋友話她的朋友開了蛋糕店,就問我有,,,冇興趣試下她的朋友蛋糕店,今日去開CWB時候順便去拎蛋糕,原來唔止有蛋糕,仲有不少其他健康食品,我上到去位於CWB店鋪,店内有不少產品,今次主要分享蛋糕仔,我買了2個,其中一個分俾我的好友 當日約她去吃飯,我去到cwb店鋪,店員冇提供平放紙袋,我在吃雞煲時候取出來,已經變形了,好在之前在店内影了相,的確賣相好靚,

這個有酒味,我覺得酒味不重,蛋糕旳口感好鬆軟,平時要吃咁精美蛋糕,一定去酒店才吃到,而家不用去酒店了,:行去cwb就可以享用到咁美味蛋糕,32元一個稍為貴咗些小,其實平番些小才會考慮再買 ,蛋糕味道整體幾好味,cream口感好滑亦不會太甜 ,下次去cwb寶明大厦不妨去看下它的蛋糕,個人建議提供紙袋或提醒客人自備紙袋

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。