Translate

2015年12月1日 星期二

美味小店

英式全日早餐/小龍蝦牛角包沙拉HK$ 118

抹茶奶昔/雲呢拿奶昔HK$ 38

上星期六同屋企人去了CWB行街,我同屋企人行完之後又到要晚餐,屋企人提議去大坑,想去上次法國菜餐廳,我同屋企人坐MTR去天后,大坑在天后附近,今次容易揾到 ,因為不是第一次去,我同屋企人好快找到上次餐廳,夜晚不是太多人等位,我明白地方有限 ,店員原先安排近洗手間座位,我不想對住洗手間,要求坐前面座位,店員從善如流安排前面座位給我們,我同屋企人坐下之後,我同屋企人看完餐牌開始點食物,我本來想要意粉 ,朋友之前推介過 ,店員話意粉已經冇曬了,最後改要英式早餐,個餐十分豐富,炒蛋夠滑而且多土亦都幾好味,廚師腸味道稍為咸咗些小,英式早餐味道整體幾好吃,抹茶奶昔味道並不太甜,抹茶味稍為淡,今次是第二次來水準依然幾好 ,服務亦幾好,下次可以再來,本來想叫甜品,因為吃到好飽,留待下次先吃,價錢並不是太平,我覺得值得這個價

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。