Translate

2015年12月8日 星期二

浪漫法國餐

最近物色歐洲團準備明年去1次歐洲旅遊,在未去歐洲前搵下法國菜來吃,上星期日同屋企人去了TST行街,當我們行到累時候,想找一間有特色餐廳,我在openrice上見到這間有幾好評價,決定行去試下這間,當我們行到店鋪時候,店員話開店時間是6:30,其實openrice寫5:00,最好在openrice改番開店時間,費事再有人好似我要等30分鐘,我覺得好味等下冇問題,終於等到6:30可以入去了,店員安排我同屋企人坐外面,我同屋企人點了法式鴨脾/意大利飯/法式煎雞朳/黑松露忌廉湯/小龍蝦湯/沙拉,法式鴨脾味道幾好. 鴨脾肉質嫩滑,雞朳味道十分嫩滑 ,意大利飯稍為咸咗些小,味道可以接受,小龍蝦湯亦都好好飲,沙拉用黑醋汁好健康。並不是人人都愛. 我覺得還不錯,這裡環境亦都幾好 服務就一般

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。